085-2500342 info@kodros.nl

Business controller

Regio utrecht

Wat heb je?

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur in bedrijfseconomische richting. Kennis en ervaring met het BBV is een pre;
  • Je bent communicatief vaardig en treedt op als sparringpartner voor het management en de directie;
  • Je beschikt over analytisch vermogen. Je analyses leiden tot een heldere adviezen;
  • Je bent een energieke en ambitieuze collega die het leuk vindt om vanuit financiële deskundigheid klantgericht en proactief te adviseren;
  • Je beheerst de Nederlandse taal.

Wat krijg je?

  • Afwisselende functie met carrièreperspectief;
  • Na een jaar, zicht op vast contract;
  • Flexibele werktijden;
  • Uitgebreide cursus- en trainingsmogelijkheden;
  • Max € 5.067,- bruto per maand (schaal 11) bij fulltime aanstelling;
  • Individueel Keuze Budget van 19,25%;
  • Uitgebreide cursus- en trainingsmogelijkheden.

Wat ga je doen?

  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd op tactisch/strategisch niveau, bij (complexe) vraagstukken en strategische aangelegenheden.
  • Je bent een onafhankelijke toetser, bewaker, verbinder en adviseur voor het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad, de directie en het management als het gaat om (de inrichting en doorontwikkeling van) het control-instrumentarium van de organisatie (zowel hard- als softcontrols);
  • Je draagt bij aan het opstellen van de verschillende P&C-documenten en de verbetering hiervan. En vanuit je expertise bewaak je de inhoudelijke verbanden tussen de verschillende P&C-producten;
  • Je bevordert de kwaliteit van de interne (risico)beheersing, en zorgt voor de juiste sturingsinformatie;
  • Je toetst beleidsvoorstellen op financiële haalbaarheid;
  • Je houdt je bezig met treasury en de algemene uitkering van het gemeentefonds.

De vacature

  • Als business controller ondersteun, adviseer en controleer (intern) je gevraagd en ongevraagd de verschillende teams vanuit de financiële invalshoek binnen de gemeente;
  • Team Financiën, maakt onderdeel uit van het domein Bedrijfsvoering & Dienstverlening. Het team financiën is het financieel geweten van de organisatie en is verantwoordelijk voor het opstellen van de P&C-producten;
  • Bij welke opdrachtgever? Bij een gemeente in de regio van Utrecht. Bekijk hier met welke gemeenten wij al samenwerken.
  • Wanneer start je? De aannameprocedure omvat enkele selectierondes, bekijk die hieronder. En wanneer je wordt aangenomen bepalen wij samen met jou je startdatum.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur in bedrijfseconomische richting. Kennis en ervaring met het BBV is een pre;

Competenties

  • Je bent communicatief vaardig en treedt op als sparringpartner voor het management en de directie;
  • Je beschikt over analytisch vermogen. Je analyses leiden tot heldere adviezen;
  • Je bent een energieke en ambitieuze collega die het leuk vindt om vanuit financiële deskundigheid klantgericht en proactief te adviseren.

Over Kodros

Kodros gelooft in mensen en wil het beste in hen naar boven halen. Kodros ondersteunt, ontplooit en transformeert talent en maakt krachten los bij financials. Dat doen we doelgericht, met focus op gemeentefinanciën en persoonlijke competenties. Wij werven, leiden op en verbinden hoogopgeleide financials aan gemeenten.

Locatie

Regio Utrecht.

Sollicitatieprocedure

1

Aanmelden

2

CV check

3

Eerste gesprek

4

Tweede gesprek

5

Assessment

6

Contract

Enthousiast geworden? Je kunt contact opnemen met Jan-Joost Liebregt via j.liebregt@kodros.nl en 06-40 06 37 50. Of solliciteer direct.

12 + 2 =

Wij verbinden financials aan gemeenten. Dat doen wij via eigentijdse werving, of de inzet van interim professionals.

Contact

Kodros

Stationsplein 26

6512 AB Nijmegen

085-2500342

info@kodros.nl

Menu

Professionals

Opdrachtgevers

Over Kodros

Vacatures

Diensten

Werving en selectie

Interim professionals

Advies