Wij zijn Kodros en op zoek naar een gepassioneerd en ambitieus persoon die in de functie van Recruitment consultant ons team komt versterken.
Kodros finance professionals is een veelbelovend bedrijf met vernieuwende plannen voor het duurzaam invullen van financiële posities voor gemeenten. Waar nodig bieden wij ook tijdelijke oplossingen. Wij gaan voor persoonlijke relaties, zijn betrokken bij elkaar, geven de voorkeur aan face-to-face contact en doen zaken vanuit een lange termijngedachte.
Omschrijving functie
Als Recruitment Consultant ben jij verantwoordelijk voor de Candidate Journey van onze kandidaten waarbij de kandidaat zich gezien, gehoord en geadviseerd voelt. Jij bent het eerste contact dat de kandidaat heeft met Kodros en je verliest de kandidaat niet uit het oog. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze kandidaten en klanten en zorgen goed voor ze. Intrinsieke interesse in mensen is dus een kwaliteit die bij Kodros belangrijk is. Samen met de Senior Consultant bepaal je of jouw kandidaat een match is met de vacature bij de gemeente en werk je samen aan een voorstel. Heb je ambities om je carrière verder te ontwikkelen? Dan zijn er genoeg mogelijkheden binnen Kodros om door te groeien naar een rol zoals bijvoorbeeld Senior Consultant.
Wie zoeken wij?
Als Recruitment consultant ben je een mensen-mens, resultaatgericht en een natuurtalent in het opbouwen van lange termijn relaties. Verder heb je een mentaliteit waarbij de kandidaat centraal staat. Ook weet jij indruk te maken met jouw oplossend vermogen en ben jij iemand die het overzicht kan houden. Bovendien ben je stressbestending heb je een gezonde dosis ambitie. Verder beschik je over de volgende eigenschappen:
- Een mbo/hbo diploma;
- Energiek en enthousiast ingesteld;
- Resultaatgericht en eigenaarschap. Je ziet kansen en vindt het logisch dat “het glas half vol is”;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Succesvolle kandidaten zijn, naast zelfstandig en flexibel, interpersoonlijk sterk en geboren teamspelers. Zij weten hoe zij steun voor hun ideeën kunnen krijgen en hoe zij hun omgeving kunnen motiveren.
Waarom kiezen voor Kodros?
Je komt te werken in een organisatie met korte lijnen en een hecht team. Er is volop ruimte voor eigen ideeën en initiatief en je krijgt snel verantwoordelijkheden. Daarnaast is er aandacht voor jouw persoonlijke groei als professional als onderdeel van jouw persoonlijke ontwikkelingstraject. Verder bieden wij:
- Een werkweek van minimaal 16 tot maximaal 32 uur (omvang is bespreekbaar);
- Bij de start een minimum salaris van €2.240,- bruto per maand en een maximum salaris van € 4.000,- bruto per maand afhankelijk van kennis/ervaring, o.b.v. 40-urige werkweek;
- Een steile leercurve dankzij ondersteuning, coaching en constructieve feedback als onderdeel van je persoonlijke ontwikkelingstraject;
- Een intern opleidingsaanbod (Kodros Academy) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
- Een uitdagende job binnen een dynamisch, jong en snelgroeiend bedrijf;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen, vergoeding studiekosten, reiskostenvergoeding, mobiele telefoon en een laptop;
- Laagdrempelige, open en informele bedrijfscultuur.
- En….fijne collega`s, borrels en leuke teamuitjes
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt, en ontwikkelt finance professionals voor gemeenten. Dit doen we via werving, interim-oplossingen, training en ontmoeting. Het wervingsproces en de interim-oplossingen begeleiden wij van begin tot eind; van de aanvraag van een gemeente tot de plaatsing van een kandidaat. Kodros wordt gevormd door een jong team met een open en informele bedrijfscultuur waar, naast hard werken, ook veel gelachen wordt en teamactiviteiten zoals vrijdagmiddagborrel, en een barbecue. Kortom: een jonge, snelgroeiende organisatie met ruimte voor ontwikkeling en groei van de professionals en een prettige werksfeer.