Wij zijn Kodros en op zoek naar een gepassioneerd en ambitieus persoon die in de functie van Recruitment consultant ons team komt versterken.
Kodros finance professionals is een veelbelovend bedrijf met vernieuwende plannen voor het duurzaam invullen van financiële posities voor gemeenten. Waar nodig bieden wij ook tijdelijke oplossingen. Wij gaan voor persoonlijke relaties, zijn betrokken bij elkaar, geven de voorkeur aan face-to-face contact en doen zaken vanuit een lange termijngedachte.
Omschrijving functie
Als Recruitment consultant ben je verantwoordelijk voor het bij elkaar brengen van opdrachtgevers en kandidaten. Je bent de schakel tussen lokale overheden die op zoek zijn naar financials, en professionals die open staan voor een nieuwe baan, carrièreswitch of tijdelijke opdracht. Het is jouw taak om zo goed mogelijk de match te maken. Hierin gaat kwaliteit boven snelheid. Dat betekent dat je de opdrachtgever en haar business, cultuur en HR-beleid goed begrijpt om de opdrachtgever te kunnen adviseren. Bovendien behoud je contact met bestaande kandidaten en breid je het bestand van kandidaten uit.
Wie zoeken wij?
Als Recruitment consultant ben je een mensen-mens, resultaatgericht en een natuurtalent in het opbouwen van lange termijn relaties. Verder heb je een mentaliteit waarbij de kandidaat centraal staat. Ook weet jij indruk te maken met jouw oplossend vermogen en ben jij iemand die het overzicht kan houden. Bovendien ben je stressbestending heb je een gezonde dosis ambitie. Verder beschik je over de volgende eigenschappen:
- Een mbo/hbo diploma;
- Energiek en enthousiast ingesteld;
- Resultaatgericht en eigenaarschap. Je ziet kansen en vindt het logisch dat “het glas half vol is”;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Succesvolle kandidaten zijn, naast zelfstandig en flexibel, interpersoonlijk sterk en geboren teamspelers. Zij weten hoe zij steun voor hun ideeën kunnen krijgen en hoe zij hun omgeving kunnen motiveren.
Waarom kiezen voor Kodros?
Je komt te werken in een organisatie met korte lijnen en een hecht team. Er is volop ruimte voor eigen ideeën en initiatief en je krijgt snel verantwoordelijkheden. Daarnaast is er aandacht voor jouw persoonlijke groei als professional als onderdeel van jouw persoonlijke ontwikkelingstraject. Verder bieden wij:
- Een werkweek van minimaal 24 uur (omvang is bespreekbaar);
- Bij de start een maximum salaris van € 4.500,- bruto per maand afhankelijk van kennis/ervaring, o.b.v. 40-urige werkweek;
- Een steile leercurve dankzij ondersteuning, coaching en constructieve feedback als onderdeel van je persoonlijke ontwikkelingstraject;
- Een intern opleidingsaanbod (Kodros Academy) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
- Een uitdagende job binnen een dynamisch, jong en snelgroeiend bedrijf;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen, vergoeding studiekosten, reiskostenvergoeding, mobiele telefoon en een laptop;
- Laagdrempelige, open en informele bedrijfscultuur.
- En….fijne collega`s, borrels en leuke teamuitjes
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt, en ontwikkelt finance professionals voor gemeenten. Dit doen we via werving, interim-oplossingen, training en ontmoeting. Het wervingsproces en de interim-oplossingen begeleiden wij van begin tot eind; van de aanvraag van een gemeente tot de plaatsing van een kandidaat. Kodros wordt gevormd door een jong team met een open en informele bedrijfscultuur waar, naast hard werken, ook veel gelachen wordt en teamactiviteiten zoals vrijdagmiddagborrel, en een barbecue. Kortom: een jonge, snelgroeiende organisatie met ruimte voor ontwikkeling en groei van de professionals en een prettige werksfeer.