Kodros verbindt financials aan gemeenten.

Senior Financieel Adviseur

Wat neem je mee?  

Je hebt 

Een relevantie afgeronde hbo-opleiding, zoals bedrijfseconomie of finance; 

– Analytisch inzicht; 

– Brede kennis van de BBV (pre).  

 

Je bent 
Bevlogen, gedreven en in staat om collega’s te inspireren en motiveren; 

– Iemand die planmatig en zelfstandig kan werken; 

– Iemand die gelooft in kansen en mogelijkheden. 

Wat ga je doen? 

– Ondersteunen bij de planning en control cyclus, als inhoudelijk aanspreekpunt, hierbij gaat het bijvoorbeeld om het maken van de jaarrekening, treasury en beheer- en beleidstaken; 

– Coördineren van het team Financieel Beheer, dit team is onder andere verantwoordelijk voor het beheer van activa, reserves en voorzieningen; 

– Gevraagd en ongevraagd adviseren over de inrichting en uitvoering van de financiële administratie volgens de geldende wet- en regelgeving; 

– Uitvoeren van complexe vraagstukken, waaronder verdere digitalisering en automatisering van processen; 

– Bewaken van de kwaliteit van de totale financiële administratie, doormiddel van kwaliteitscontroles op de output van de financiële administratie, zoals btw, BCF, SiSa, IV3 en jaarstukken; 

– Signaleren van knelpunten in de financieel administratieve processen, waarbij je verbetervoorstellen aangeeft en doorvoert; 

– Projectleiderschap van de jaarrekeningcyclus.  

 

Wat bieden we je?  

– Een bruto maandsalaris van € 3.558,- (aanloopschaal 10) tot maximaal € 5.997,- (functieschaal 11) o.b.v. 36 uur per week. De inschaling is onder andere afhankelijk van opleiding en ervaring. Boven op je salaris een persoonlijk budget (IKB) van ruim 17% over het bruto maandsalaris. Je kunt dit uit laten betalen of er bijvoorbeeld extra verlof van kopen;   

– Een combinatie van thuiswerken en op kantoor/locatie, ook wel bekend als het hybride werken. De gemeente faciliteert je thuiswerkplek;   

– Een 32 –36 uurige werkweek; 

– Voor wie niet in de standplaats woonachtig is, is er een aantrekkelijke en ruime reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer. Niet alleen voor eigen vervoer, maar ook voor het openbaar vervoer. Het kantoorpand ligt tegenover het centraal station; 

– Een tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met een perspectief op een vast dienstverband; 

– Meerdere opleiding- en ontwikkelmogelijkheden en een intern vitaliteits- en gezondheidsprogramma. 

 

Werken bij Gemeente Winterswijk 

De gemeente Winterswijk is een ambitieuze organisatie: in hun dienstverlening leggen ze de lat hoog en gaan ze voor een glimlach. Dat doen ze samen! Ze zijn open, eerlijk en transparant naar elkaar en willen het beste uit elkaar halen. Werkgeluk vinden ze heel belangrijk. Daarom hebben ze diverse opleiding- en ontwikkelmogelijkheden en een mooi vitaliteitsprogramma. De werksfeer is informeel en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie. Samen met hun inwoners, ondernemers en maatschappelijke partners maken ze Winterswijk elke dag een beetje mooier. Winterswijk…. daar wil je werken! 

 

Locatie   

Gemeente Winterswijk 

Stationsstraat 25  

7101 GH Winterswijk  

 

Contact 

Wil je meer informatie over de vacature? Plan dan een belafspraak in. Eén van onze recruiters zal je te woord staan om al je vragen te beantwoorden. 

Meer weten over de vacature?

Neem contact op met
Anniek Smolders

Senior Consultant

Geïnteresseerd in de vacature? Neem direct contact met ons op.

Solliciteer op deze functie door het sollicitatieformulier in te vullen. Wij doen ons best om binnen 2 werkdagen op je sollicitatie te reageren. 

Heb je nog vragen? 

085 250 03 42

× Hoe kan ik je helpen?