Kodros verbindt financials aan gemeenten.

Interim Financieel administratief medewerker

Naam opdracht: Interim Financieel adviseur
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Website organisatie: https://www.zoetermeer.nl/
Startdatum: Z.s.m.
Einddatum: 6 maanden na start datum
Aantal uur per week: 36

Wat ga je doen
Je gaat 
– Je bezighouden met de maandelijkse aansluitingen tussen de sub- en de hoofdadministratie;
– Onderhouden van de sub- en de hoofdadministratie;
– Opvoeren en boeken van de transitorische posten, alsook de afwikkeling;
– Controleren en betaalbaar stellen van facturen in K2F;
– Jaarrekening en consolidatiestaat bedrijf 40;
– Je gaat je bezighouden met het aanmaken en verwerken van diverse nota’s;
– Beantwoorden van vragen over complexe boekhoudkundige vraagstukken.

Wat neem je mee
Je hebt
– Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van bedrijfseconomie;
– Aantoonbare kennis en/of werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar op financieel administratief gebied.

Je bent
– Precies;
– Nauwkeurig;
– Flexibel;
– Iemand met verantwoordelijkheidsgevoel;
– Resultaatgericht;
– Oplossingsgericht;
– Iemand met doorzettingsvermogen;
– Stressbestendig;
– Een teamplayer;
– Iemand die kan presteren onder druk.

Waar ga je werken
Als Financieel administratief medewerker maak je onderdeel uit van de afdeling Inkomen en Zekerheid. De afdeling Inkomen en Zekerheid is één van de drie afdelingen binnen het Sociaal Domein van de gemeente Zoetermeer.

Het bedrijfsbureau Sociaal Domein is ondergebracht in één van de vier units van de afdeling. Samen met de businessadviseurs van de afdeling Financiën & Control ondersteunt het bedrijfsbureau Sociaal Domein de afdelingen binnen het Sociaal Domein bij het optimaal gebruik maken van gegevens in de financiële administratie. Denk hierbij aan de maand- en jaarafsluitingen, de verplichtingenadministratie, de factuurafhandeling, het verwerken en verantwoorden van de inkomstenstroom en de verantwoording aan het rijk in de vorm van de welbekende jaarrekening.

Over de Gemeente Zoetermeer 
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Aanvullend 
– Gesprekken vinden plaatst op donderdag 14 september 2023 van 09:00 uur tot 13:00 uur;
– Optie tot verlening 2 keer 6 maanden;
– De Gemeente Zoetermeer vraagt om een verklaring omtrent gedrag.

Locatie
Engelandlaan 502
2711 EB Zoetermeer

Heb je vragen over deze functie?

Neem contact op met Inge Haerkens

Consultant

Solliciteer op de functie

Interim Financieel administratief medewerker

Solliciteer op deze functie door het sollicitatieformulier in te vullen. Wij doen ons best om binnen 24 uur op je sollicitatie te reageren. 

Heb je nog vragen? 

085 250 03 42

× Hoe kan ik je helpen?