Kodros verbindt financials aan gemeenten.

Financieel Adviseur

Wat neem je mee?
 Je hebt
– Een HBO werk- en denkniveau;

– Een afgeronde opleiding op financieel-economisch gebied;

– Een goed gevoel voor politiek bestuurlijke verhoudingen.

 

Je bent
– Enthousiast, energiek en proactief;

– Communicatief vaardig;

– Een kritische sparringpartner;

– Goed instaat te schakelen tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau.

 

Wat ga je doen?

– Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de vakgroepen binnen het domein middelen, op het gebied van financiën en planning en control;

– Je voert periodieke budgetgesprekken;

– Je levert een bijdrage aan het verder ontwikkelen van het financieel bewustzijn van de vakgroepen en budgethouders;

– Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van financieel beleid, zoals nota’s en spelregels;

– Je denkt mee, samen met collega’s, over de ontwikkeling van de planning & control producten;

– Je neemt het voortouw in de totstandkoming van de jaarrekening bij de opmaak van de balans, het overzicht van baten en lasten en de toelichtingen daarop;

– Je voert werkzaamheden uit rondom de treasuryfunctie;

– Je vertaalt de jaarlijkse circulaires van het rijk over de verdeling van de algemene uitkering uit het gemeentefonds.

 

Wat bieden we je?

– Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 10 (maximaal €5.247,- per maand, excl. IKB-peildatum 2 januari 2024) bij een fulltime dienstverband. Daarnaast krijg je ook een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen. Inschaling is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring;

– Hybride werken en flexibele werktijden voor een goede balans tussen werk en privé;

– Een modern ingerichte werkplek, in de buurt van het treinstation;

– Een 32 tot 36-urige werkweek;

– Ruimte om opleidingen en cursussen te volgen;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding.

 

Werken bij gemeente Voorst

Werken bij de gemeente Voorst betekent werken in een informele en professionele sfeer. Doordat we een relatief kleine gemeente zijn, hebben we korte lijnen met ons bestuur. De verantwoordelijkheden liggen laag in onze organisatie, je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en we zijn betrokken bij elkaar. Samen zetten wij ons met plezier in voor de Voorster samenleving. Bij ons is iedereen welkom. Onze medewerkers zijn bepalend voor een goede dienstverlening, zij maken hierin het verschil. Daarom vinden wij het belangrijk dat jij werk doet wat bij jou past en waarin jij je verder kunt ontwikkelen. Wij kijken naar jouw talenten en hoe je deze kunt inzetten om bij te dragen aan onze visie. De gemeente Voorst stelt cultuur boven structuur en systemen. Wij kennen geen cultuur van dikke boeken schrijven, maar van ons gezonde verstand gebruiken en onze mouwen opstropen. Van samen uitdagingen aangaan. Nuchter en realistisch en altijd gericht op resultaat.

 

Locatie

H.W. Iordensweg 17

7391 KA Twello

 

Kennismaken

Gaat jouw hart sneller kloppen van het lezen van deze vacature? Top! Je kunt direct een belafspraak inplannen via deze link: https://kodros.nl/belafspraak-maken/

Inlichtingen over deze functie en procedure kun je inwinnen bij Anniek Smolders, zij is bereikbaar via annieksmolders@kodros.nl of telefonisch op 085-2500342.

Heb je vragen over deze functie?

Neem contact op met
Anniek Smolders

Recruitment Consultant

Solliciteer op de functie

Financieel Adviseur

Solliciteer op deze functie door het sollicitatieformulier in te vullen. Wij doen ons best om binnen 2 werkdagen op je sollicitatie te reageren. 

Heb je nog vragen? 

085 250 03 42

× Hoe kan ik je helpen?