Wij zijn Kodros en op zoek naar een enthousiast en gestructureerd persoon die in de functie van Project assistent ons team komt versterken.
Kodros finance professionals is een veelbelovend bedrijf met vernieuwende plannen voor het duurzaam invullen van financiële posities voor gemeenten. Waar nodig bieden wij ook tijdelijke oplossingen. Wij gaan voor persoonlijke relaties, zijn betrokken bij elkaar, geven de voorkeur aan face-to-face contact en doen zaken vanuit een lange termijngedachte.
Omschrijving functie
Als projectassistent ben je verantwoordelijk voor de projectplanning en ondersteuning van lopende werving- en selectie en consultancy opdrachten. In deze functie sta je nauw in contact met onze partners: opdrachtgevers en kandidaten. Je bent verantwoordelijk voor het plannen van een vergadering tot het verwerken van declaraties, en wat er verder op je af kan komen. Jij zorgt dat iedereen vlot door kan werken!
Je helpt mee op het gebied van planning, financiën en communicatie. Heb je affiniteit met cijfers? Dan kan de functie uitgebreid worden met financieel administratieve werkzaamheden (debiteuren/crediteuren maar ook maken van financiële rapportages en onderhouden van contact met de accountant). Kortom, een afwisselende functie waarin jij nauw samenwerkt met jouw collega’s en onze partners.
Wie zoeken wij?
Je kunt schakelen tussen verschillende taken, bent klantgericht, secuur en communiceert duidelijk. Verder is het van belang dat je samenwerkingsgericht bent en een flexibele houding hebt. Ook beschik je over de volgende eigenschappen:
– Een mbo/hbo werk- en denkniveau;
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Waarom kiezen voor Kodros?
Je komt te werken in een organisatie met korte lijnen en een hecht team. Er is volop ruimte voor eigen ideeën en initiatief en je krijgt snel verantwoordelijkheden. Verder bieden wij:
– Een werkweek van 24 – 40 uur (omvang in overleg bespreekbaar);
– Maximaal EUR 40.105,- bruto per jaar inclusief vakantiegeld afhankelijk van kennis/ervaring, op basis van 40 uur per week;
– Een steile leercurve dankzij ondersteuning, coaching en constructieve feedback als onderdeel van je persoonlijke ontwikkelingstraject;
– Een uitdagende job binnen een dynamisch, jong en snelgroeiend bedrijf;
– Laagdrempelige, open en informele bedrijfscultuur.
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt, en ontwikkelt finance professionals voor gemeenten. Dit doen we via werving, interim-oplossingen, training en ontmoeting. Het wervingsproces en de interim-oplossingen begeleiden wij van begin tot eind; van de aanvraag van een gemeente tot de plaatsing van een kandidaat. Kodros wordt gevormd door een jong team met een open en informele bedrijfscultuur waar, naast hard werken, ook veel gelachen wordt en teamactiviteiten zoals vrijdagmiddagborrel, en een barbecue. Kortom: een jonge, snelgroeiende organisatie met ruimte voor ontwikkeling en groei van de professionals en een prettige werksfeer.