085-2500342 info@kodros.nl

Office manager bij Kodros

standplaats: nijmegen

Wat heb je?

    • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding en woont in Nijmegen of omgeving;
    • Je bent emphatisch, betrokken en tegelijkertijd zakelijk en punctueel;
    • Je kunt samenwerken in een team;
    • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
    • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
    • Je bent stressbestendig, pro-actief en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat krijg je?

  • Een veelzijdige en verantwoordelijke baan binnen een snel groeiend bedrijf;
  • Een binnendienst baan met buitentaken;
  • Een prettige en informele werksfeer;
  • Een moderne werkplek direct aan het station (Nijmegen cs);
  • Een marktconform salaris;
  • Een partime of fulltime baan voor bepaalde tijd. Uiteraard met zicht op een vast contract.

Wat ga je doen?

  • Diverse front-office werkzaamheden, zoals telefoon en email afhandeling;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • Communicatie met kandidaten en opdrachtgevers;
  • Kandidaten zoeken, telefonisch en per mail benaderen;
  • Registreren van administratieve handelingen in ons CRM systeem;
  • Registreren, onderhouden en opschonen van kandidaat gegevens in database en archief.

De vacature

  • In de rol van office manager ben je eindverantwoordelijk voor alles wat we organisatorisch en administratief moeten doen om financials aan gemeenten te verbinden;
  • In verband met uitbreiding is binnen ons team per direct behoefte aan een: Office manager Recruitment m/v (parttime of fulltime)

 

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding;
  • Je woont in Nijmegen of omgeving;
  • Werkervaring is een pre en geen vereiste.

Wanneer start je?

  • De aannameprocedure omvat enkele selectierondes, bekijk die hieronder. En wanneer je wordt aangenomen bepalen wij samen met jou je startdatum.

Over Kodros

Kodros gelooft in mensen en wil het beste in hen naar boven halen. Kodros ondersteunt, ontplooit en transformeert talent en maakt krachten los bij financials. Dat doen we doelgericht, met focus op gemeentefinanciën en persoonlijke competenties. Wij werven, leiden op en verbinden hoogopgeleide financials aan gemeenten.

Locatie

Stationsplein 26
6512 AB Nijmegen

Sollicitatieprocedure

1

Aanmelden

2

CV check

3

Eerste gesprek

4

Tweede gesprek

5

Assessment

6

Contract Kodros

Enthousiast geworden? Je kunt contact opnemen met Jan-Joost Liebregt via j.liebregt@kodros.nl en 06-40 06 37 50. Of solliciteer direct.

1 + 1 =

Wij verbinden financials aan gemeenten. Dat doen wij via eigentijdse werving, of de inzet van interim professionals.

Contact

Kodros

Kerkenbos 1077Q

6546 BB Nijmegen

085-2500342

info@kodros.nl

Menu

Professionals

Opdrachtgevers

Over Kodros

Vacatures

Diensten

Werving en selectie

Interim professionals

Advies