Kodros verbindt financials aan gemeenten.

Interim Medewerker Financieel Beheer

Naam opdracht: Medewerker Financieel Beheer
Organisatie: Servicecentrum MER
Website organisatie: https://www.landgraaf.nl/
Startdatum: 1 maart 2023
Einddatum: 1 maart 2024
Aantal uur per week: 28 uur

Wat ga je doen?
– Zorgdragen voor de verwerking van financiële gegevens in de financiële (sub-) administraties zowel grotendeels geautomatiseerd als deels handmatig;
– Beoordelen, boeken, bewerken en controleren van de financiële gegevens op basis van toepassing zijnde regelgeving en besluiten;
– Opstellen van (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten;
– Ondersteunen van medegebruikers van de financiële administratie bij de verwerking en toepassing van gegevens;
– Mede-bewaken van de kwaliteit en het overzicht van de administratie;
– Signaleren van knelpunten, het doen van verbetervoorstellen aangaande de processen van het team en deze uitvoeren;
– Nauw samenwerken met de collega’s van het team Financiën maar ook met onder andere budgethouders binnen het Servicecentrum MER en de gemeenten;
– Proactief onderhouden van contact met partijen en/of belanghebbenden uit verschillende organisaties waaronder gemeenten en derden partijen;
– Bouwen aan, onderhouden en actief zoeken van samenwerking met de verschillende disciplines binnen het Servicecentrum MER en de gemeenten.

Wat neem je mee?
Je hebt 
– een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau op financieel administratief gebied;
– ervaring met gemeentefinanciën;
– ervaring met Key2Financiën.
Je bent
– cijfermatig, administratief sterk en accuraat;
– resultaat- en klantgericht;
– omgevingsbewust;
– goed in samenwerken en communicatief sterk;
– veranderingsgezing en procesgericht.

Over het Servicecentrum MER
Maasgouw, Echt-Susteren en Roerdalen werken samen in het Servicecentrum MER. De gemeenten krijgen steeds meer taken opgelegd vanuit de landelijke en provinciale overheid. Ook de kwaliteitseisen van de inwoners nemen toe, zij willen snel en accuraat geholpen worden. Om aan deze eisen te voldoen werken steeds meer kleine gemeenten samen. Het Servicecentrum voert namens de gemeenten taken uit op het gebied van vergunningen, toezicht, handhaving en op het gebied van participatie, zorg en ondersteuning. Daarnaast verzorgt het Servicecentrum de bedrijfsvoering voor de drie gemeenten.

Aanvullende informatie
n.v.t.

Locatie
Nieuwe Markt 55
6101 CV Echt

 

Heb je vragen over deze functie?

Neem contact op met Inge Haerkens

Consultant

Solliciteer op de functie

Interim Medewerker Financieel Beheer

Solliciteer op deze functie door het sollicitatieformulier in te vullen. Wij doen ons best om binnen 24 uur op je sollicitatie te reageren. 

Heb je nog vragen? 

085 250 03 42