Let op: aanvraag opnieuw opengezet;
We hebben iemand op korte termijn nodig die voor ons beschikbaar is voor 5 dagen en dan voor 28 – 36 uur.
Verder zoeken we iemand die proactief is om processen/werkwijzen wil (mee)veranderen en niet iemand die de focus heeft op reactief heel snel willen werken. Betreft voornamelijk werkzaamheden achter de computer waarbij weinig klantcontact is.
Functie
Wat ga je doen?
- Je draagt zorg voor de verwerking van financiële gegevens in de financiële (sub-) administraties zowel grotendeels geautomatiseerd en als deels handmatig.
- Je beoordeelt, boekt, bewerkt en controleert de financiële gegevens op basis van toepassing zijnde regelgeving en besluiten;
- Je stelt (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten op;
- Je ondersteunt medegebruikers van de financiële administratie bij de verwerking en toepassing van gegevens;
- Je bewaakt mede de kwaliteit en het overzicht van de administratie;
- Je signaleert knelpunten, doet verbetervoorstellen aangaande de processen van het team en voert deze uit;
- Je werkt nauw samen met je collega’s van het team Financiën maar ook met onder andere budgethouders binnen het Servicecentrum MER en de gemeenten;
- Je onderhoudt (pro-)actief contacten met partijen en/of belanghebbenden uit verschillende organisaties waaronder gemeenten en derden partijen;
- Je bouwt aan, onderhoudt en zoekt actief de samenwerking op met de verschillende disciplines binnen het Servicecentrum MER en de gemeenten.
Competenties
Wat vragen wij?
- Je beschikt minimaal over een relevante en afgeronde Mbo-opleiding op financieel administratief gebied;
- Je bent cijfermatig en administratief sterk en accuraat;
- Je bent resultaatgericht, klantgericht en omgevingsbewust;
- Je kunt goed samenwerken en kunt goed communiceren;
- Je bent veranderingsgezind, denkt procesgericht en bent LEAN;
- Werkervaring met software van Key2Finance is een pré;
- Kennis en ervaring op het gebied van gemeentefinanciën is een pré.