Werk jij graag met cijfers en mensen? Ben je digitaal aangelegd? En krijg je energie van nieuwe ontwikkelingen? De gemeente Zevenaar biedt een uitdagende functie binnen een hecht team van 18 collega’s in een organisatie die volop in beweging is! Heb je nog geen ervaring met het werken bij een gemeente? Geen punt. Je krijgt binnen deze organisatie alle ruimte en tools om jezelf te ontwikkelen, onder meer via de Zevenaar Academie.
Wat neem je mee?
Je hebt
– een hbo werk- en/of denkniveau;
– relevante werkervaring in een financiële adviesfunctie;
– actuele financiële kennis, kennis van BBV-regelgeving is een pré;
– ervaring met het werken met financiële software, zoals Key2Financiën en Lias, is een pré.
Je bent
– flexibel, enthousiast, klantgericht en collegiaal ingesteld;
– initiatiefrijk, ontwikkelgericht, proactief en kan snel schakelen;
– analytisch sterk, communicatief vaardig en hebt een helikopterview;
– bestuurlijk sensitief en je kunt makkelijk schakelen tussen meerdere beleidsterreinen.
Wat ga je doen?
– Je bent samen met je collega-adviseurs verantwoordelijk voor het realiseren en ontwikkelen van de producten binnen de P&C-cyclus;
– Je bent een sparringpartner en adviseur voor afdelingsmanagers en budgethouders en ondersteunt hen waar nodig;
– Je toetst B&W- en raadsvoorstellen aan financiële richtlijnen en kaders;
– Je werkt nieuw financieel beleid uit.
Wat bieden we je?
– Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 10 (max €65.608,- bruto per jaar op basis van 36 uur incl. IKB). Een Individueel Keuzebudget (IKB) 17,05% van je brutosalaris kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
– Een 32 tot 36-urige werkweek;
– Een tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met een perspectief op een vast dienstverband;
– Mogelijkheden om je te ontwikkelen middels opleidingen en trainingen;
– Een flexibele werkgever, waar er ruimte is voor thuiswerken en flexibele kantoortijden;
– Een telefoon, laptop, thuiswerkvergoeding en korting op een abonnement bij een sportschool in Zevenaar;
– Een unieke werkplek (mét goede lunchgelegenheid) in de Turmac Cultuurfabriek.
Werken bij gemeente Zevenaar
Voor een Financieel adviseur is het werk bij de gemeente Zevenaar nooit saai. De inhoud van de functie is breed en afwisselend én je krijgt volop kansen om jezelf te ontwikkelen. De afdeling Financiën is een fijne en betrokken afdeling waar goed met elkaar wordt samengewerkt. De medewerkers zijn trots op hun werk. De sfeer is open, eerlijk en zeker ook gezellig. Je werkt door jouw goede advisering mee aan zichtbare resultaten in de gemeente. Hoe mooi is dat?
Het gemeentehuis is gevestigd in de Turmac Cultuurfabriek, een unieke locatie die gedeeld wordt met onder meer een filmhuis, bibliotheek, museum én een grand café.
Locatie
Gemeente Zevenaar
Kerkstraat 27
6901 AA Zevenaar
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt en ontwikkelt financials voor gemeenten. Dat doen wij via werving, training en ontmoeting. Ook kun je jezelf verder ontwikkelen als interim financial.
Samen. Groeien. Presteren. Daar gaan we voor! Samen streven we jouw dromen na door je continu uit te dagen om stappen te maken binnen de organisatie. Je wil hard werken, continu leren en goed leren omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheidsgevoel. We helpen jou de volgende stap te zetten.