Voor deze functie zijn we op zoek naar twee adviseurs, voor in totaal 1,65 fte. Parttime werken is hierbij een mogelijkheid.
Wat neem je mee?
Je hebt
– een hbo/wo werk- en denkniveau;
– ruime werkervaring op het werkgebied van financiële advisering;
– affiniteit met het fysieke domein;
– interesse in een politiek-bestuurlijke omgeving met bestuurlijke processen/verhoudingen;
– goede communicatieve en adviesvaardigheden;
– kennis van trends en ontwikkelingen binnen het vakgebied.
Je bent
– flexibel en klantgericht;
– organisatiesensitief en vakgericht;
– besluitvaardig.
Wat ga je doen?
– Je adviseert en treedt op als sparringpartner van het management voor relevante ontwikkelingen en veranderingen;
– Je adviseert bij MT-, college- en raadsvoorstellen;
– Je adviseert bij de P&C-cyclus (toetsen haalbaarheid, doorrekeningen maken, risico’s benoemen en dergelijke);
– Periodiek neem je deel aan bedrijfsvoeringsoverleggen bij de teams, dit is gekoppeld aan managementgesprekken;
– Je interpreteert sturingsinformatie en adviseert jouw stakeholders hierover;
– Je interpreteert wet- en regelgeving op de diverse beleidsterreinen en actualiseert bestaand beleid;
– Je voert specifieke bedrijfseconomische taken uit;
– Je levert een bijdrage aan de uitvoering van projecten op het beleidsterrein Financiën.
Wat bieden we je?
– Max €75.370,- bruto per jaar op basis van 36 uur incl. IKB (Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 10a). Een Individueel Keuzebudget (IKB) 17,05% van je brutosalaris kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
– Perspectief op een vast dienstverband;
– Flexibele werktijden en plaatsonafhankelijk werken, waaronder de mogelijkheid om thuis te werken;
– Er is volop ruimte voor eigen initiatief en een goede balans in werk en privé;
– Opleidingsmogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen. De gemeente Venlo heeft een eigen loopbaancentrum, genaamd Vooruit!
Werken bij gemeente Venlo
Werken voor de gemeente Venlo is werken aan je eigen kwaliteit van leven. Je werkt namelijk voor mensen die je iedere dag tegenkomt, aan projecten die letterlijk om de hoek liggen. Je kunt echt een verschil maken voor inwoners. Dat geeft voldoening. Het werk is boeiend, de opgaven zijn uitdagend en je werkt met veel verschillende partijen samen, aan deze en aan de overkant van de grens met onze Duitse partners.
De gemeente Venlo zoekt betrokken medewerkers die resultaten boeken op een slimme manier. Dit betekent dat je goed bent in je vak en begrijpt wat de omgeving vraagt. Samen met collega’s en anderen bedenk je daarvoor zo eenvoudig mogelijke oplossingen. Je houdt van duidelijke afspraken, korte lijntjes, neemt verantwoordelijkheid, ziet kansen en vindt het leuk om net dat beetje extra te doen.
Locatie
Gemeente Venlo
Hanzeplaats 1
5912 AT Venlo
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt en ontwikkelt financials voor gemeenten. Dat doen wij via werving, training en ontmoeting. Ook kun je jezelf verder ontwikkelen als interim financial.
Samen. Groeien. Presteren. Daar gaan we voor! Samen streven we jouw dromen na door je continu uit te dagen om stappen te maken binnen de organisatie. Je wil hard werken, continu leren en goed leren omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheidsgevoel. We helpen jou de volgende stap te zetten.