Wat neem je mee?
Je hebt
– Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
– Aantoonbaar ervaring met, en een oog voor de belangen van gemeenten, bestuurders en aanbieders;
– Een hands-on mentaliteit;
– Kennis, affiniteit en een brede ervaring in een soortgelijke functie;
– Gemeente-ervaring of ervaring binnen het publieke domein is een pré;
– Overtuigingskracht en weet draagvlak te creëren voor jouw ideeën.
Je bent
– Leergierig en bereid om te investeren in de volgende stap in je carrière;
– Flexibel en mobiel omdat je gemeenten en aanbieders op locatie bezoekt;
– Communicatief, proactief en adviesvaardig.
Wat ga je doen?
– Adviseren van het dagelijks en algemeen bestuur van de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR), de gemeenten en diverse andere gremia;
– Je bent verantwoordelijk voor de planning en control- cyclus waar de kaderbrief, de begroting en begrotingswijzigingen, de tussentijdse rapportages en de jaarrekening met accountantsverklaring onderdeel van zijn;
– Onderhouden van een goede relatie met onder andere je directe collega’s, de wethouders, collega’s van verschillende niveaus binnen gemeenten en met externe partijen zoals de accountant;
– Je bent eindverantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de financiële administratie van de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR);
– Samen met de regionaal procesregisseur en beleidsmedewerkers coördineer je de jaarlijkse opstelling en vaststelling van de regionale begroting van Beschermd Wonen, Maatschappelijke Opvang, Preventie en Bemoeizorg.
Opmerking: De nadruk van deze functie ligt op financial control (opstellen van jaarrekening, begroting en periodieke rapportages) en in mindere mate de (bestuurlijke) advisering. Financieel administratieve werkzaamheden kunnen in overleg bij derden worden belegd, maar je bent er wel eindverantwoordelijk voor. In de functie zit ook een veranderopdracht; zaken verbeteren, optimaliseren en daarin moet je een uitdaging zien. Kortom, een functie die ook interessant kan zijn voor een financial uit het bedrijfsleven die met enige begeleiding en opleiding de functie zich eigen kan maken.
Wat bieden we je?
– Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 12 (max. €90.875,-bruto per jaar op basis van 36 uur incl. IKB). Een Individueel Keuzebudget (IKB) 17,05% van je brutosalaris kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
– Eigentijdse secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals betaald ouderschapsverlof, reiskostenvergoeding, een thuiswerkbudget, ruime opleidingsmogelijkheden;
– Een 36-urige werkweek;
– Flexibele werktijden en ruimte om thuis te werken;
– Aandacht voor jouw persoonlijke groei als onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkelingstraject;
– Een uitdagende rol binnen een dynamische en groeiende organisatie, waarin je de vrijheid krijgt om de rol je eigen te maken.
Over de Modulaire Gemeenschappelijk Regeling (MGR) sociaal domein Limburg Noord
De MGR voert een aantal belangrijke taken uit in het sociaal domein voor de veertien aangesloten gemeenten in Noord- en Midden-Limburg. De Modulaire gemeenschappelijke regeling sociaal domein Limburg-Noord (MGR) bestaat uit een team van zo’n 20 deskundige en enthousiaste collega’s. Ons kantoor ligt in Venray, direct aan de A73. Wij werken hybride en iedere collega kan flexibel zijn eigen agenda beheren. Ons team bestaat uit contractmanagers, data analisten, inkopers, een juridisch adviseur, een business controller, een beleidscoördinator Beschermd Wonen, een coördinator toegang Beschermd Wonen, een assistent contractmanager, een contractbeheerder, een voorzitter Bijzondere Toegang, een officemanager en een directeur. Naast collega’s uit ons eigen team werken we samen met collega´s uit de regio. Wij zijn een team dat groeit in omvang en expertise. Als team werken we op een gelijkwaardige manier intensief samen. We vullen elkaar aan in kennis en ervaring. Daarnaast is er een gezellige sfeer waarbij we aandacht voor elkaar hebben.
Locatie
MGR Sociaal Domein Limburg Noord
Keizersveld 91B
5803 AP Venray