Wat neem je mee?
Je hebt
– Een WO werk- en denkniveau;
– Ervaring met het doorvoeren van procesverbeteringen en het inrichten van een financiële administratie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie;
– Ervaring met coördineren of leidinggeven is een pré;
– Inzicht en overzicht op processen en financiën en weet dit aan de organisatie over te brengen.
Je bent
– Ambitieus en betrokken en hebt de wil om te verbeteren;
– Leergierig en proactief;
– Verantwoordelijk en durft uitdagingen aan te gaan;
– Een prettige gesprekspartner, communicatief sterk en goed in samenwerken.
Wat ga je doen?
– Je bent verantwoordelijk voor de advisering aan de organisatie en het college van B&W;
– Je bent verantwoordelijk de inrichting van een effectieve Planning & Control cyclus en een volledige en correcte financiële administratie;
– Je coördineert de werkzaamheden binnen het team Financiën, werkt samen met het team aan het verbeteren van de dienstverlening en de werkprocessen en werkt aan de inrichting van de administratie;
– Je stuurt het cluster financiën functioneel aan, stimuleert en coacht medewerkers in hun ontwikkeling en zorgt voor het behalen van gezamenlijke resultaten;
– In goede samenwerking met de manager bedenk je samen de koers die jij vervolgens realiseert;
– Door vervanging van het financiële systeem worden de werkprocessen herzien, hierin speel je een belangrijke rol. Je geeft richting en zorgt voor de juiste capaciteit;
– Het betreft een nieuwe functie die je samen met de manager verder vorm en inhoud gaat geven.
Wat bieden we je?
– Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 12 trede 8 (max. €84.416,- bruto per jaar op basis van 36 uur incl. IKB). Een Individueel Keuzebudget (IKB) 17,05% van je brutosalaris kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
– Een 36-urige werkweek;
– Een tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met een perspectief op een vast dienstverband;
– Flexibele werktijden;
– Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen, zodat je jouw talenten optimaal kunt benutten.
Werken bij Gemeente Drimmelen
Drimmelen is een mooie blauwgroene gemeente in de provincie Noord-Brabant. Het bestaat uit de kernen Made, Terheijden, Wagenberg, Hooge Zwaluwe, Lage Zwaluwe en Drimmelen. De gemeente telt 28.000 inwoners. Drimmelen ligt aan de rivier de Amer. Het mooie natuurgebied de Biesbosch behoort voor een aanzienlijk deel tot de gemeente Drimmelen. De gemeente Drimmelen is een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. Professionals bij de gemeente Drimmelen hebben hart voor de samenleving en zetten zich daar dagelijks met veel energie voor in. Er zijn mogelijkheden om je volop te ontwikkelen, zodat je jouw talenten optimaal kunt benutten. De arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden zorgen voor een gunstig werkklimaat.
Locatie
Gemeente Drimmelen
Park 1
4921 BV Made
Over Kodros
Kodros vindt, verbindt en ontwikkelt financials voor gemeenten. Dat doen wij via werving, training en ontmoeting. Ook kun je jezelf verder ontwikkelen als interim financial.
Samen. Groeien. Presteren. Daar gaan we voor! Samen streven we jouw dromen na door je continu uit te dagen om stappen te maken binnen de organisatie. Je bent bereid om hard te werken, continue leren en goed leren omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheidsgevoel. We helpen jou de volgende stap te zetten.