085-2500342 info@kodros.nl

Adviseur Financiën en P&C

Achterhoek

Wat heb je?

  • Afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur in de richting van Bedrijfseconomie of Accountancy;
  • Aantoonbare werkervaring in een financiële functie bij een gemeente;
  • Je hebt kennis van gemeentefinanciën (BBV);
  • Je bent communicatief vaardig, en beschikt over analytisch vermogen;
  • Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en processen en begrijpt de politieke context;
  • Je kunt goed leesbare rapportages  opstellen;
  • Je bent nauwkeurig en kwaliteitsgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal.

Wat krijg je?

  • Afwisselende functie met carrièreperspectief;
  • Na een jaar, zicht op vast contract;
  • Flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Max € 4.406 bruto per maand (schaal 10) bij fulltime aanstelling;
  • Individueel Keuze Budget van 18,25%;

Wat ga je doen?

  • Je geeft financieel advies en ondersteuning in projecten, aan budgetbeheerders, aan het management en het bestuur;
  • Je schrijft voorstellen aan het college/de raad en beleidsnota’s op diverse gebieden
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening van de gemeente;
  • Je bent aanspreekpunt voor collega’s bij het opstellen de (meerjaren)begroting en tussentijdse rapportages;
  • Je neemt deel aan diverse (werk)groepen over uiteenlopende onderwerpen.

De vacature

  • Als adviseur financiën en planning en control, ben je nauw betrokken bij de uitdagingen waarmee de gemeente te maken heeft. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van diverse verantwoordingsdocumenten zoals de jaarrekening en tussentijdse rapportages. Daarnaast adviseer je over de financiële gevolgen van de diverse beleidsvoorstellen die je collega’s schrijven. Je denkt daarbij op een creatieve wijze mee zodat tot implementatie overgegaan kan worden. 
  • Bij welke opdrachtgever? Bij een gemeente in de regio van Amsterdam. Bekijk hier met welke gemeenten wij al samenwerken.
  • Wanneer start je? De aannameprocedure omvat enkele selectierondes, bekijk die hieronder. En wanneer je wordt aangenomen bepalen wij samen met jou je startdatum.

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur in de richting van Bedrijfseconomie of Accountancy;
  • Aantoonbare werkervaring in een financiële functie bij een gemeente;
  • Je hebt kennis van gemeentefinanciën (BBV);
  • Je kunt goed leesbare rapportages  opstellen;
  • Je bent nauwkeurig en kwaliteitsgericht;

Competenties

  • Je bent communicatief vaardig en in staat om in teamverband samen te werken;
  • Je beschikt over analytisch vermogen;
  • Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en processen en begrijpt de politieke context.

Over Kodros

Kodros gelooft in mensen en wil het beste in hen naar boven halen. Kodros ondersteunt, ontplooit en transformeert talent en maakt krachten los bij financials. Dat doen we doelgericht, met focus op gemeentefinanciën en persoonlijke competenties. Wij werven, leiden op en verbinden hoogopgeleide financials aan gemeenten.

Locatie

Achterhoek

Sollicitatieprocedure

1

Aanmelden

2

CV check

3

Eerste gesprek

4

Tweede gesprek

5

Assessment

6

Contract

Enthousiast geworden? Je kunt contact opnemen met Jan-Joost Liebregt via j.liebregt@kodros.nl en 06-40 06 37 50. Of solliciteer direct.

11 + 14 =

Wij verbinden financials aan gemeenten. Dat doen wij via eigentijdse werving, of de inzet van interim professionals.

Contact

Kodros

Stationsplein 26

6512 AB Nijmegen

085-2500342

info@kodros.nl

Menu

Professionals

Opdrachtgevers

Over Kodros

Vacatures

Diensten

Werving en selectie

Interim professionals

Advies